اوّل بیوگرافی بهنوش بختیاری بیوگرافی مهناز افشار

اوّل: بیوگرافی بهنوش بختیاری بیوگرافی مهناز افشار مادر بهنوش بختیاری بیوگرافی یکتا ناصر بازیگران معروف بهنوش بختیاری مهناز افشار بازیگران زن

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار بین الملل ، پوتین قدرتمندترین فرد دنیا است&quot، &quot

    به گزارش ایسنا، دیوید بروکس، ستون نویس نشریه نیویورک تایمز در مقاله ای با این مقدمه، ولادیمیر پوتین، مدیر جمهور روسیه را قدرتمندترین فرد حال حاضر دنیا خوانده و

    ، پوتین قدرتمندترین فرد دنیا است&quot، &quot

    "پوتین قدرتمندترین فرد دنیا است"

    عبارات مهم : روسیه

    “پرنفوذترین بشر روی سیاره زمین کیست؟ رای من به ولادیمیر پوتین است”.

    به گزارش ایسنا، دیوید بروکس، ستون نویس نشریه نیویورک تایمز در مقاله ای با این مقدمه، ولادیمیر پوتین، مدیر جمهور روسیه را قدرتمندترین فرد حال حاضر دنیا خوانده و می نویسد:

    «ولادیمیر پوتین در بحث بزرگ جهانی دوران فعلی یعنی بحث میان دموکراسی و استبداد توانسته خودش را به عنوان یکی از قطب های مطرح جا بیندازد. او راهبردی منسجم جهت ترویج طرف حامی استبداد در این بحث دارد. پوتین قادر است که دشمن های دموکراسی خواه خود را تحقیر کرده و در کار آنها اخلال ایجاد کند و همزمان از زیر تقصیر آن شانه خالی کند. او تبدیل به قهرمان فرهنگی محافظه کاران پوپولیست در هرجایی از دنیا از فرانسه و ایتالیا گرفته تا مجموعه جزایر فیلیپین و دفتر مدیر جمهور آمریکا شده است هست. مردم معمولا می گویند که پوتین صرفاً مهارتش این است که با دسته ضعیف بازی کند همه توقع دارند که او نهایتاً لغزش پیدا کند چون اقتصاد روسیه به شدت آسیب دیده است ولی آنطور که به نظر می رسد دست او آنقدرها هم ضعیف نیست لیکن پایگاه قدرت او صرفا اقتصادی نیست بلکه فرهنگی و ایدئولوژیک است.

    ، پوتین قدرتمندترین فرد دنیا است&quot، &quot

    آنگونه که نویسنده ای به نام کریستفر کالدول در Imprimis نوشته، پرستیژ بین المللی پوتین با داستانی که می گوید شروع می شود. او با گفته هایش به قدرت رسید و این اتفاق بعد از آن افتاد که اصلاح طلبان غربی تقریبا کشور او را نابود کردند. تیم های اقتصاددان های آمریکایی فکر کردند که اگر شما به درستی اموال را شخصی سازی کنید قانون و نظم و انسجام اجتماعی خودش درست خواهد شد.

    یک فاجعه اجتماعی به راه افتاد و امید به زندگی در روسیه به زیر میانگین بنگلادش رفت. دولت ورشکسته شد، اعضای حزب کمونیست سابق منابع کشور را غارت کردند و دولت های متوالی آمریکا، روسیه را در صحنه جهانی تحقیر کردند.

    به گزارش ایسنا، دیوید بروکس، ستون نویس نشریه نیویورک تایمز در مقاله ای با این مقدمه، ولادیمیر پوتین، مدیر جمهور روسیه را قدرتمندترین فرد حال حاضر دنیا خوانده و

    پوتین جلو آمده و ثبات را بازیابی کرد. اکنون امید به زندگی در روسیه 71 سال است که به شکلی تاریخی بالاست، اقتصاد دوباره به جریان افتاده و روسیه دوباره یک قدرت جهانی است و چند روز پیش توانست حمله دیپلماتیک یکسان مجموعه ای از کشورهای غربی را پاسخ دهد. بعد از 17 سال حضور در قدرت محبوبیت داخلی پوتین بالای 80 درصد هست. به عبارت دیگر در سال های پیش رو مستبدان پوتینیست در جنگ افکار، یکسری برتری های کلیدی خواهند داشت.

    در درجه اول لیبرال دموکراسی براساس این ایده ایجاد شده است که قدرت باید در سراسر یک نظام روابط و نهادها پراکنده باشد. پوتین از این ایده حمایت می کند که قدرت باید متمرکز باشد و یک رهبر در اوج بوده و خطوط آهنی اقتدار به سمت پایین سرازیر شود. او حامی این ایده است که در لیبرال دموکراسی هیچ اعتماد اجتماعی وجود نداشته باشد دچار آشوب می شود و این رویکرد یک فریب است که اجازه می دهد افراد دارای ارتباط خوب همه افرادی دیگر را غارت کنند. در وقت های اضطراب و بی اعتمادی استدلال به نفع اقتدار متمرکز آشکار خیلی ساده تر از استدلال به نفع یک قدرت توزیع شده است و بی شکل است.

    دوم وفاداری نهایی لیبرال دموکراسی به یک مفهوم و به یک نهاد، عقیده و هنجارهای دموکراتیک هست. ما به عنوان کسانی که در اردوی دموکراسی خواهان هستیم همواره هنگامی که پدیده هایی مثل ولادیمیر پوتین، دونالد ترامپ یا شی جینپینگ را می بینیم که هنجارها از بین می برند تا به قدرت شخصی بیفزایند زنگ خطر جهت ما به صدا در می آید. همانطور که ام . استیون فیش در Journal of Democracy می نویسد “پوتین صرفا آشنا شده است ترین و قدرتمندترین سیاستمدار روسیه نیست بلکه تنها سیاستمدار آن است” نه پیروان پوتین و نه پیروان ترامپ و یا شی جینپینگ از زیر پا گذاشتن هنجارها ناراحت نمی شوند البته تا زمانی که شخصی وجود دارد که مسئولیت هسته فرماندهی را در دست خود داشته باشد. در وقت های اضطراب و بی اعتمادی خیلی ساده تر می توان مردم را حول یک شخص متحد کرد تا حول یک مفهوم انتزاعی.

    ، پوتین قدرتمندترین فرد دنیا است&quot، &quot

    سوم لیبرال دموکراسی براساس یک ایمان به ظرفیت های شهروندان منفرد ساخته شده است هست. همانطور که شما می دانید ایمان درواقع اطمینان به چیزهایی است که ما به آنها امید داریم و اطمینان به شواهد و مدارک چیزهایی است که ما ندیده ایم. ما دموکرات ها به این ایده ایمان داریم که مردم بهتر از همه می دانند که چطور زندگی خود را اداره کنند و این گزینش های فردی را می توان در داخل یک بافت یکسان در هم تنید.

    پوتینیسم مثل ترامپیسم برپایه یک بدبینی (Cynicism) بنا شده است هست. این درواقع بر پایه این ایده است که یک نفر نباید هیچ توهمی داشته باشد و نسبت به راه های دنیا عاقل باشد. همانطور که ماکیا ولی گفته مردم قدرنشناس و مکار هستند و جهت منفعت حریص بوده و به هنگام خطر رام می شوند. دشمنی اجتناب ناپذیر هست. هرچیزی حزبی (Partisan) است.

    به گزارش ایسنا، دیوید بروکس، ستون نویس نشریه نیویورک تایمز در مقاله ای با این مقدمه، ولادیمیر پوتین، مدیر جمهور روسیه را قدرتمندترین فرد حال حاضر دنیا خوانده و

    در این دنیا هر چیزی روابط عمومی است و مردم هر چیزی را که باورش به نفعشان باشد باور خواهد کرد. در وقت های اضطراب و بی اعتمادی فروختن بدبینی به جای ایده آلیست ساده تر هست. نهایتا لیبرال دموکراسی براساس این ایده است که مردمی که هیچ شباهتی به شما ندارند همچنان شایسته احترام و توجه هستند و سیاست مربوط به ایجاد سازش با مردمی است که شما به مشکل می توانید بودن در کنار آنها در یک اتاق را تحمل کنید. پوتینیسم براساس این ایده است که مردمی که شبیه شما نیستند آشوب فرهنگی را ایجاد کنند. آنها سبک زندگی شما را تضعیف می کنند و پوتین به طور مداوم به همجنس بازها، خداناباورها و “غرب بی نسل و نابارور”حمله می کند.

    در وقت اضطراب و بی اعتمادی فروختن وجه تمایزها به ما و آنها ساده تر از فروختن مدارای نسبت به تکثر فرهنگی است.

    ، پوتین قدرتمندترین فرد دنیا است&quot، &quot

    به طور خلاصه هرگز این مرد یا آرمانش را دست کم نگیرید. رژیم های سیاسی کل دنیا خودشان را تطبیق می دهند و یا کمی مستبد می شوند و یا کمی دموکراتیک تر می شوند. هم اکنون نیرو به نفع مسیر استبداد زیاد هست. بخشی از علت این عنوان این است که این طرف یک صورت نترس و درخشان در راس امور خود دارد. در عین حال زمانی که کسی از شما می پرسد چه کسی رهبر جهانی اردوی لیبرال دموکراسی است شما هیچ اسمی به ذهنتان نمی رسد.»

    واژه های کلیدی: روسیه | زندگی | پوتین | دموکراسی | بی اعتمادی | ولادیمیر پوتین | اخبار بین الملل


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار